3,14

Украинская арт-рок-группа. Образована в 2006 году.

«Все почалося з ПОДОЛУ. Це був як район, так і хмільний напій…

Зустрілися ми з Вітьком на Контрактовій взимку 2006 року і давай міркувати, як назвати гурт?!

У голову не лізло нічого окрім солоду, ячменю, рисової крупи, хмілю та десь по три літри води на кожного. І десь на 3 л та 14 мл цієї амброзії у наші «ясні» уми припливла ідея так гурт і назвати!

Ну, а далі знайшлися ліворучка-драмер Стас та саксофоніст Вован. Згодом Стаса захамаркали до секти, а Вовік-фірмач загубився десь на свадьбах, лабухарив, усе літо, і зник без вісті… Депресували ми з Вітьком так, що заекскрементували мало не весь ПОДОЛ!

Благо, осінь принесла свої плоди, точніше-плод! Еврика!

Едік – екс-драмер гурту «RonRoMeRo» приєднується до складу, і починаються креативно-крейзонуті репетиції, що плавно переповзають на Голосіївку на домашню студію ЙОГІНА, де записується демо з 4-х пісень! Студійна праця і перший блин комом на фестивалі «Червона Рута» іще більше здружили колектив.

Початок 2007 року – і знову за своє!

Херсон. Фестиваль «Рок-Прем'єра». Ковток мате. Вдалий виступ. Перше інтерв'ю для місцевого телебачення. Харків. Фестиваль «Музичний острів». Ковток мате. Перші автографи…

Після цього сейшену Едік іде з гурту заради процвітання павер-металу на рідній неньці Україні!

Легка депресія жіночої статі…

Знову Харків – колискова українського рок-н-ролу. Фест, присвячений дню народження Льошки Денісова. Моцний виступ. Купа компліментів третьому цілому нашого гурта – барабанщиці Ользі, яка збентежила публіку своїм виджигірюванням на драмсах!

Слава і хвала метроному та його дочці – ритміці!

Далі – байк-фест під Києвом разом із легендарними київськими гуртами «Аліас Вчора» та «Берег Бонанзи».

На початку літа – не менш вдалий виступ у «Барвах», студійна робота над піснею «Шамана Очі» , і знову байк-фест…

Історія запису «Шамана очі».

Справді, робота над цим твором йшла дуже бурхливо та містично!

Навіть звукорежисер (доречі, Ігор Дубровський «Не бойся, Маша») сам визвався прописати партії бубна.

Для запису психоделічних гітарних просторових ефектів Ігор надав свою майстрову гітару з флойдроузом (перед та після першого приспіву).

А Оля, наша барабанщиця, набрала цілий рюкзак перкусійного «мотлоху» (шум дощу та морського прибою на коді композиції).

А іще Олька взяла з собою кріплення від старих барабанів Аматі, що інтонувало в ноті ля! (призвук після карданних партій)

Далі буде…»

(с) vk.com/club13354257